Benvenuti à i nostri siti web!

Sistema di imballaggio automaticu è di palletizazione

1. Introduzione à u sistema di suluzione flexible di u sistema di imballaggio automaticu è di palletizazione di u manipulatore

Cù u sviluppu cuntinuu di l'ecunumia di u mo paese è u rapidu avanzamentu di a scienza è a tecnulugia, a logistica muderna, cum'è una parte impurtante di l'ecunumia muderna è u mudellu di serviziu cumpletu più ecunomicu è ragiunate in u prucessu di industrializazione, si sviluppa rapidamente in tuttu u paese.Cum'è una parte impurtante di u sistema logisticu mudernu, u magazzinu tridimensionale automatizatu hè un sistema di magazzinu in alta baia per almacenà e merchenzie in parechje strati.Hè un sistema chì almacena automaticamente è recupera a logistica senza intervenzione manuale diretta.

U sistema di imballaggio automaticu è di palletizazione di Manipulatore hè un sistema simplice è altamente integratu, chì include robot industriali, cuntrolli, programatori, apparecchi di robot, macchine automatiche di scaricamentu / impilamentu, equipaggiu di trasportu è posizionamentu di pallet, è software di modu di palletizazione.Hè ancu equipatu di sistemi di pesatura automatica, etichettatura, rilevazione è cumunicazione, è hè cunnessu cù u sistema di cuntrollu di produzzione per furmà una linea di produzzione di imballaggi integrata cumpleta.

a.Stazione di palletizazione à a fine di a linea di produzzione

●Single product palletizing: Questu hè un sistema di palletizing flexible, chì scarica i materiali da a linea di trasportu, cumpleta u palletizing di u travagliu, u pad di stratificazione è altri prucessi, è dopu usa a linea di trasportu per mandà i pallets impilati.

●Multi-prodottu è multi-pallet palletizing: Una varietà di workpieces venenu da parechje linee diffirenti, sò cullate è posti nantu à parechje pallets differenti, è u tappettu di strata hè ancu pigliatu da u robot.I pallets è i pile pieni sò automaticamente in output o input in a linea.

b.Postazione di travagliu di depalettizazione / palettizazione

U sistema di palletizazione flessibile pò impilà parechje pile di diverse merchenzie in una sola pila, è u robot pò ancu piglià pallets è pads strati.Dopu chì una pila hè piena, serà automaticamente uscita da a linea di trasportatore.

c.Stazione di palletizazione in a linea di produzzione

●U travagliu hè afferratu à u puntu di locu di a linea di trasportu è pusatu nantu à dui pallets diffirenti, è u pad di a strata hè ancu pigliatu da u robot.Pallets è pile piene sò automaticamente uscita o input attraversu u corpu di a linea.

●A varietà di workpieces venenu da parechje linee diffirenti, sò cullati è posti nantu à parechje pallets differenti, è i pads di strati sò ancu cullati da u robot.I pallets è i pile pieni sò automaticamente in output o input in a linea.

2. Indicatori tecnichi di imballaggio automaticu è palletizing da manipulator

◆Workpiece: scatula, foglia, materiale di borsa, imballaggio di lattina / carta

◆Dimensione di u travagliu: pò esse cuncepitu secondu a dimensione di u pezzu di travagliu di u cliente

◆Pesu di u travagliu: pò esse cuncepitu secondu i bisogni di u cliente

◆ Gamma di muvimentu di u travagliu: pò esse cuncepitu secondu i bisogni di u cliente

◆ U numeru di gradi di libertà di u robot: 4 o 6

◆Repetibilità di u robot: ± 0,1 mm

Terzu, u campu di applicazione di imballaggio automaticu è palletizing di manipulators

I sistemi di pugilatu automaticu è di palletizazione di u manipulatore ponu esse aduprati in materiali di custruzione, apparecchi domestici, elettronica, fibra chimica, automobili, alimentari, bevande è altre industrie.

4. Analisi di u benefiziu di l'utilizatori di imballaggio automaticu è palletizing di manipulatori

Cum'è l'unità di pugilatu automaticu manipulatore è palletizing, realiza operazioni automatiche in u pugilatu di u produttu, palletizing è altri prucessi, è hà funzioni cum'è a rilevazione di sicurezza, u cuntrollu interlocking, l'autodiagnosi di difetti, l'insignamentu di ripruduzzione, u cuntrollu di sequenza, ghjudiziu automaticu, etc., assai Land hà migliuratu l'efficienza di a produzzione è a qualità di u travagliu, hà salvatu a forza di travagliu è hà stabilitu un ambiente di produzzione mudernu.

5. I metudi di furnizzioni è serviziu

Shanghai Muxiang Machinery Equipment Co., Ltd. furnisce à i clienti un inseme cumpletu di sistemi di unità di imballaggio automaticu di robot è di palletizazione.In più di cumplettà u disignu di l'ingegneria, a fabricazione, a stallazione è a debugging secondu i bisogni di i clienti, Muxiang pò ancu esse rispunsevuli di a furmazione di l'operatori è di un eccellente serviziu post-vendita.

Sei, caratteristiche

I vantaghji principali di l'usu di manipulatori per l'imballu è a paletizazione sò a paletizazione generale, a bassa rata di fallimentu è menu operatori.U manipulatore hè un robot simplice di scopu speciale.In u nostru paese, u manipulatore di palletizing hè sempre viotu, è ci sò solu uni pochi manipulatori utilizati in a linea di assemblea.U manipulatore hà una bona prospettiva in u mercatu domesticu.In ordine à prutege l 'interessi di disinfettori è Manufacturers, Muxiang ùn spiegà dati impurtanti, è ùn spiegà i cumpunenti principali, reducer joint, è a selezzione di paràmetri servo motor, ma ùn tocca à u principiu di u manipulator palletizing.Per piacè capisce..I cumpratori interessati ponu visità a sede di Shanghai Muxiang in 1588 Huazhi Road, Huaxin Industrial Park, Huaxin Town, Qingpu District, è organizà un manager R&D di ingegneria prufessiunale per dà una introduzione dettagliata.Hotline: 13044664488.


Tempu di post: 19-mar-2021