Benvenuti à i nostri siti web!

Macchina automatica di imballaggio

U robot automaticu di cartoning machine hè un sistema altamente integratu, chì include robot ABB, controller, programatori, apparecchi di robot, fogli di trasportu è equipaggiu di posizionamentu.Hè ancu cunnessu cù u sistema di cuntrollu di produzzione per furmà una linea di produzzione di imballaggio integrata cumpleta.

Prefazione

Grazie mille per avè acquistatu a macchina di imballaggio automatica di Shanghai Muxiang Machinery Equipment!

Stu manuale descrive l'installazione è l'usu di u pruduttu, cumprese i seguenti ditaglii: manipolazione di u produttu, almacenamentu, installazione, startup, cundizioni di operazione, mantenimentu, risoluzione di prublemi è riparazione.

prudenza:

Prima di utilizà u pruduttu, leghjite stu manuale attentamente è capiscenu cumplettamente.

Assicuratevi chì l'operatore o u gestore di l'equipaggiu chì ultimamente usa u pruduttu hà stu manua.

Dopu avè lettu, tenete stu manuale in modu propiu è mantene sempre à portata faciule per fà riferimentu faciule.

Sì avete qualchì quistione, cuntattate Muxiang.

rispunsabilità:

Stu manuuais hè editatu cù cura, è Muxiang ùn assume micca ogni rispunsabilità per qualsiasi errori o malintesi in questu.

Muxiang ùn hè micca rispunsevuli di danni o prublemi causati da l'usu di l'accessori specificati.

Muxiang si riserva u dirittu di mudificà i paràmetri o l'accessori senza preavvisu.

Muxiang si riserva tutti i diritti.Nisuna parte di stu manuale pò esse ristampata senza permessu scrittu.

Descrizzione di u produttu di Robot Packing Machine

1. Usu di u produttu:

A macchina di cartone robotica hè adattata per l'allineamentu automaticu è u pugilatu di i sacchetti, in particulare per l'imballazione di sacchetti di plastica.

2. Caratteristiche di u produttu:

U robot avanzatu di sei assi ABB hè utilizatu per a cugliera è l'imballu, chì hè veloce è affidabile.

I trasportatori di linea intera doppia servo sò usati in cunjunzione cù i robot ABB per ottene u megliu effettu di imballaggio.

U disignu molle è a sustituzione di u produttu solu bisognu di mudificà u prugramma, chì prutege in modu efficace l'investimentu di u cliente.

3. Principiu di travagliu:

L'imballu hè trasportatu da u materiale conveyor à u trasportatore di linea intera à doppia servo.U trasportatore di linea intera allinea i pacchetti di input continuu.Quandu l'allineamentu righjunghji un certu numaru, hè trasmissu à a pusizione di presa di u robot per afferrarà.I cartoni sò inseriti da un trasportatore di cartone, è u robot usa una ventosa di vacuum per catturà parechji pacchetti in una volta, è pò rotà o impilà materiali.Infine, i materiali sò carricati in u cartone, è u robot pò carricà unu o più strati secondu u prugramma.Quandu un cartone hè imballatu, u cartone sarà cambiatu automaticamente.

Sicurezza

1. Pronta à aduprà:

Questu manuale descrive in dettaglio a manipulazione, u almacenamentu, l'installazione, l'iniziu, e cundizioni di u funziunamentu, u mantenimentu, a risoluzione di i prublemi è a riparazione di u pruduttu.

L'installazione di a macchina hè cunsigliatu per esse operata da prufessiunali furmati.

Assicuratevi di seguità l'istruzzioni di mantenimentu

Prima di usà a macchina, leghjite stu manuale attentamente è capiscenu cumplettamente.

Sì avete qualchì quistione, cuntattate u fabricatore o fornitore.

2. Precauzioni di sicurità:

Per piacè cunfirmà a tensione di alimentazione è a frequenza utilizata da a macchina per evità errori.Sta macchina adopta un sistema di alimentazione trifase à cinque fili (AC380V / 50Hz), è u filu di dui culori gialli-verde hè u filu di terra protettiva è ùn pò micca esse eliminatu.

Hè strettamente pruibitu d'utilizà sta macchina in un ambiente corrosivu è polveroso.

Ùn cambiate micca e parti di a macchina à volontà.

Per piacè mantene l'internu è l'esterno di a macchina pulita.

Quandu a macchina ùn hè micca in usu, l'alimentazione elettrica deve esse tagliata.

Per piacè rimpiazzà a pompa di vacuum oiin tempu.

Mantene stu manuain un locu sicuru per riferimentu futuru.

Stu pruduttu hè fabricatu in cunfurmità cù l'ultime tecnulugia è i normi di sicurità.Se s'utilice in modu improperu, pò esse periculosu o causà ferite.E precauzioni di salvezza sò annotate cù e parolle chjave "periculu", "avvertimentu" è "prudenza".

3. Zone Applicazioni

L'unità di imballaggio automaticu è di palletizazione di robot ponu esse aduprate in l'alimentariu, a bevanda, i materiali di custruzione, l'apparecchi domestici, l'elettronica, a fibra chimica, l'automobile è altre industrie.

4. Analisi di benefiziu di l'utilizatori

Perchè u robot boxing automaticu è unità di palletizing rializeghja u funziunamentu automaticu in u pugilatu di u produttu, palletizing è altri prucessi, è hà e funzioni di rilevazione di sicurità, interlocking contro, difetti self-diagnosis, insegnamentu ripruduzzione, sequenza contro, ghjudiziu automaticu, etc. assai Land hà migliuratu l'efficienza di a produzzione è a qualità di u travagliu, hà salvatu a forza di travagliu è hà stabilitu un ambiente di produzzione mudernu.

5. I metudi di furnizzioni è serviziu


Tempu di post: 19-mar-2021