Benvenuti à i nostri siti web!

Ascensore à bucket

Descrizzione tecnica dettagliata di l'elevatore di bucket di Shanghai Muxiang Machinery Equipment Co., Ltd.

Ascensore à seau 06.jpg

1. L'attrezzatura furnita da Muxiang hà funzioni cumpletu, tecnulugia avanzata è matura, è ponu scuntrà e cundizioni di prutezzione di u travagliu.L'attrezzatura furnita da Muxiang hè cuncepitu è ​​fabbricatu bè, è e diverse cundizioni di travagliu furnite ponu risponde à i requisiti di un funziunamentu sicuru è cuntinuu, è ponu risponde à i requisiti di diverse cundizioni di travagliu cum'è u funziunamentu cuntinuu o intermittenti, frequente start and stop, è cumincià. -up funziunamentu sottu piena carica., Pruduzzione garantita.U funziunamentu di u sistema deve esse affidabile, l'operazione deve esse simplice è risparmiu d'energia.È deve cumplettamente cumplettamente cù e regule di prutezzione di l'ambiente.

2. I pezzi di l'equipaggiu adoptanu tecnulugia di fabricazione avanzata è affidativa, cù una bona forma di superficia è una tolleranza adatta.I pezzi chì sò propensu à l'usura, a corrosione, l'invechjamentu o chì necessitanu aghjustamentu, ispezione è rimpiazzamentu ponu esse disassemblati, rimpiazzati è riparati, è i pezzi di ricambio devenu esse furniti.

3. I cumpunenti di l'equipaggiu deve esse capace di operare in modu sicuru è continuu in e cundizioni di u funziunamentu normale, è ùn deve esse micca prublemi cum'è stress eccessivu, vibrazione, aumentu di a temperatura, usura, currusioni è invechje.

4. L'elevatore di bucket hè furnutu cù una cunchiglia, chì hà una bona prestazione di sigillatura.Durante a carica è l'elevazione, nisun materiale hè spulatu è l'operazione hè stabile.A parte rolling hà un effettu buffering è una capacità autolubrificante, è una bona resistenza à l'usura.I pezzi di ricambio di l'equipaggiu sò faciuli di rimpiazzà, cù pochi pezzi di usu è facili da riparà.A superficia interna di a tramoggia deve esse trattata cù un revestimentu, chì hà e caratteristiche di resistenza à l'usura, resistenza à a corrosione, resistenza à alta temperatura è micca faciule d'aderisce à i materiali.U tempu di funziunamentu cuntinuu senza prublemi di l'equipaggiu ùn hè micca menu di 7000 ore.A vita di serviziu di tutta a macchina deve esse garantita micca menu di 30 anni.

5. Sia u corpu di l'elevatore di bucket è a parte di trasmissione adoptanu una struttura cumplettamente chjusa, è l'equipaggiu cumpletu richiede un sigillamentu strettu, senza perdite, è senza polvera.L'equipaggiu hà una bona prestazione di sigillatura quandu funziona à 20Kpa.L'equipaggiu deve assicurà u funziunamentu normale à 200 ℃, pò sustene u trasportu di slagging d'accidenti à alta temperatura di 300 ℃, è avè misure currispondenti.

6. U materiale di cunchiglia di l'elevatore di bucket hè Q235A, è u gruixu ùn deve esse menu di 6mm per assicurà a forza di a cunchiglia;l'elevatore di bucket deve esse allineatu cù platti resistenti à l'usura è resistenti à l'usura, è a so vita di serviziu ùn hè micca menu di 25000 ore, è hè furnita per assicurà stu requisitu Una descrizzione di e misure pigliate.

7. U cumpunente core di l'elevatore di bucket, a catena di l'elevazione, deve esse una catena d'alta forza è resistente à l'usura.Assicuratevi chì a vita di serviziu di a catena ùn hè micca menu di 30 000 ore.U materiale di sprocket hè ZG310-540, a durezza hè HRC45-50, è a vita di serviziu ùn hè micca menu di 30 000 ore.L'arburettu di a testa è l'arburetu di a coda deve esse 40 Cr, HB241-286 tempratu è tempratu.A vita di serviziu di u mutore è u riduttore ùn hè micca menu di 50 000 ore.

8. U materiale di u hopper di l'elevatore di bucket hè 16Mn, è u gruixu di u hopper ùn hè micca menu di 3 mm.A vita di serviziu ùn hè micca menu di 30 000 ore.I tubi di entrata è di uscita sò fatti di materiali d'alta resistenza è resistenti à l'usura.

9. U disignu strutturale di l'elevatore di bucket ùn deve esse faciule d'accumulà è aderisce à a polvera;u corpu hè dotatu di un foru d'ispezione sigillatu per osservà u funziunamentu di l'equipaggiu è facilità a sostituzione di pezzi;u cunchiglia di fondu di l'elevatore di bucket deve esse furnitu cù una porta d'ispezione, Pulizia di e porte, etc., pò esse apertu regularmente per sguassà i materiali residuali in i cantoni morti.A stallazione di catene di trascinamentu, tramogge è mantenimentu normale di e parti pò esse realizatu in u portu di ispezione di fondu.

10. U dispusitivu tensioning catena di l 'elevatore bucket hè facile à aghjustà, è u dispusitivu tensioning hè situatu in u casing fondu.

11. L'elevatore di bucket hè furnutu cù una piattaforma d'ispezione superiore.

12. L'elevatore di bucket hè furnutu cù dispusitivi di prutezzione elettricu è miccanicu.Hè furnutu cù un armadiu di cuntrollu in situ è ​​una interfaccia di cuntrollu remota per assicurà chì si pò firmà automaticamente è dà un alarme quandu a catena hè rotta, a catena hè cascata, a marmellata è u materiale hè bluccatu.

13. A cunnessione trà u bucket di a catena è a catena adopta una cunnessione di bolt d'alta forza.

14. U corpu adopra un mètudu doppia sigillatura, è sealant resistenti à a temperatura deve esse appiicata trà tutti i casing è a striscia di sigillatura è a superficia joint flange.

15. Ci hè un dispusitivu pusizziunamentu in u mità di l 'elevatore bucket à impedisce a cunchiglia di muvimenti sideways, è si pò spustà liberamente in a direzzione verticale.U muvimentu causatu da l'espansione termale ùn pò micca affettà a cunnessione è a sigillatura di u portu di scaricamentu.

16. A causa di l'alta temperatura di u materiale di trasportu, u sprocket à a testa è a cuda di l'elevatore di u bucket deve aduttà una struttura di doppia rim adattata per e catene d'alta forza per evitari una sospensjoni di a catena pussibule.I denti di l'ingranaggi adoptanu ZG310-540, trattamentu di spegnimentu di a superficia, durezza Hè HRC45-50.A cuda di l'elevatore di bucket hè tensionata cù un metudu di compensazione automatica di tippu di martellu pisanti per evità u fenomenu di a catena di slip causatu da l'usura di a catena.

17. U dispusitivu di guida di l 'elevatore bucket deve esse furnitu cù un backstop à impedisce u fallimentu putenza improvvisu da pruvucannu lu muvimentu inversa di u hopper materiale è pruvucannu dannu equipaggiu.U mutore di u dispusitivu drive deve scuntrà i bisogni di rainproof è dustproof, u so liveddu di prutezzione ùn hè micca menu cà IP54, è u livellu insulation hè F. Motor bearings adopra cuscinetti marca SKF.

18. L'elevatore di bucket deve esse equipatu cù un protettore di catena rottu.U protettore di rottura di a catena hè stallatu nantu à l'arburu di a cuda è gira cù l'arbulu.Quandu a velocità di l'arburetu di a coda di l'elevatore di bucket hè anormale per via di l'operazione di sovraccarichi, di jamming, etc., l'armadiu di cuntrollu si allarme è si ferma automaticamente per assicurà a sicurità di l'equipaggiu.Inoltre, l'elevatore di bucket deve ancu esse equipatu di un interruttore di alarme di bloccu.

19. Quandu u palazzu hè invertitu per via di fallimentu di putenza o altri motivi durante u travagliu è u mantenimentu, pigliate e misure protettive currispundenti per impediscenu u bucket è a catena da esse dannighjati per via di u reversu.

20. U palazzu deve esse furnitu cù i dispusitivi di prutezzione di catene, rottura di catene è parcheghju.Quandu u parancu falla, i dispusitivi di prutezzione sopra ponu automaticamente alarme.

21. A scatula di cuntrollu furnita cù l'elevatore realiza u cuntrollu lucale di l'elevatore.U cambiamentu mutuale hè realizatu in u locu, è l'armadiu di cuntrollu hà e funzioni di visualizazione, alarme è prutezzione di interlock.

Shanghai Muxiang hà a capacità di furnisce i clienti cù un pacchettu di furnizzioni d'equipaggiu è servizii di suluzione tecnicu.Includendu cunsultazione approfondita è suggerimenti nantu à i piani di bilanciu di i clienti, furnisce u disignu di piani di custruzzione cunnessi, visite in situ di prughjetti simili per i compratori per paragunà, guida cumpleta durante a custruzzione è l'installazione, è furmazione di cumpetenze di u persunale prima di a produzzione di l'equipaggiu è servizii di qualità dopu a produzzione. .A raccomandazione pre-vendita di Muxiang, u disignu di u prugramma, u prughjettu chiavi in ​​mano è u serviziu post-vendita sò a nostra competitività core.


Tempu di post: 19-mar-2021