Benvenuti à i nostri siti web!

Trasportatore alternativu di elevazione di carichi di tipu ascensore

Shanghai Muxiang Machinery Equipment Co., Ltd s'appoghja annantu à anni di integrazione di l'industria, diversificazione di i prudutti è una ricca sperienza di fabricazione, è hè unu di i pruduttori prufessiunali in l'industria di trasportu logisticu.U persunale di l'affari di a cumpagnia sò tutti ingegneri di vendita prufessiunali per evità malintesi è citazioni imprecisi in a cumunicazione trà u persunale di vendita chì ùn capiscenu micca a tecnulugia è i clienti.Quì, Muxiang Machinery pò furnisce à i clienti un supportu tecnicu gratuitu è ​​più suggerimenti per aiutà i clienti à sceglie una linea di produzzione chì hè più prezzu è più adatta per i so bisogni di produzzione.U scopu di scrive l'infurmazioni seguenti hè di aiutà più utilizatori capisce u pruduttu è i pari Amparera è cumunicazione trà.Telefonu di cunsultazione cummerciale 021-69789673

Palan verticale alternante

[Campo d'applicazione]: Adupratu principalmente in l'elevazione è u trasportu di elementi di scatula.

【Caratteristiche】

1. Quandu u palazzu verticali ricivutu hè travagliatu, u colpu di ritornu di u scaffale ùn occupa micca u ciculu di travagliu, è l'efficienza di trasportu hè alta, è ùn hè micca affettata da l'alta velocità di trasportu.

2. Solu i pezzi di merchenzie ponu esse trasportati, è u materiale hà un limitu minimu di dimensione.

3. Grande gamma di trasportu, fin'à 2000Kg.

4. Hè utilizatu in cunghjunzione cù l'equipaggiu di trasportu d'entrata è di uscita per automatizà cumplettamente u prucessu di trasportu è evità l'instabilità causata da u funziunamentu manuale.

5. Struttura compacta è spaziu pocu pianu.

6. Hè sicuru è affidabile, faciule di mantene, u costu di u funziunamentu bassu, è riduce in modu efficace i costi di trasportu.

【specificazione】

Tipu Z Tipu C

Velocità di elevazione > 1000 mm > 1500 mm

Velocità di elevazione <40m/min <30m/min

Battitu di trasportu <30pieces/min <10pieces/min

Carica massima <2000Kg <500Kg

Tipu di materiale Scatola di imballaggio, pallet, etc. Scatola di imballaggio, pallet, ecc.

Larghezza standard 400 600 900 1200mm 400 600 900 1200mm


Tempu di post: 19-mar-2021