Benvenuti à i nostri siti web!

struttura di cumpusizioni di linea di trasportatore di cinturione è istruzioni per l'usu

Shanghai Muxiang carica è scaricamentu di a struttura di a cumpusizioni di a linea di trasportatore di cinturione è e istruzioni per l'usu

Tempu di liberazione: 2019-11-20 Viste: 119

A cumpusizioni di u produttu di a linea di trasportu di cinturione di carica è scarico Muxiang:

A linea di trasportatore di cinturione di arrampicata di Shanghai Muxiang Machinery Equipment Co., Ltd hè custituita da quattru parti, à dì, cuntrollu elettricu, sistema idraulicu di elevazione, sistema di putenza di cinturione è struttura di l'equipaggiu.

Muxiang arrampicata di carica è scaricamentu di a struttura di a linea di trasportatore di cinturione:

L'attrezzatura hè saldata cù tubi quadrati di diverse dimensioni per furmà una struttura di cornice, a superficia hè dipinta, è u bracciu oscillante frontale adopta una linea di rulli di elevazione è sminuzzamentu senza forza.U supportu di u cinturione hè un pallet è un rollu di frenu più bassu, è u dispusitivu di guida hè un mutore per guidà u rullu attivu per operare.A dimensione di l'equipaggiu ùn hè micca standard di trasfurmazioni è produzzione secondu e esigenze di i clienti.

I vantaghji di a linea di trasportatore di cinturione di carica è scarico Muxiang arrampicata:

1. Stu tipu di trasportatore di cinturione pò trasportà l'articuli individualmente è mantene a pusizione relative di l'articuli durante u prucessu di trasportu.L'attrezzatura hà un costu bassu è un mantenimentu convenientu.Una volta utilizatu, u flussu di travagliu pò esse simplificatu è urganizatu, chì migliurà assai l'intensità di u travagliu di l'impiegati.Hà un rolu ineguagliabile in a pianificazione di u produttu di produttu è a migliione di a produtividade, salvendu risorse di travagliu per e fabbriche è l'imprese.

2. Si pò spustà intornu à u situ di pre-scaricamentu di carica à vuluntà, è travaglià facirmenti.

3. Pò esse attivatu è off, avanti è retrocede, è pò esse facilmente cumplettatu è scaricatu.

4. Pò esse aghjustatu arbitrariamente secondu l'altezza di a piattaforma di carica.

5. Ci hè un cunveyor telescopic unpowered front-end suspesu, chì pò esse allungatu arbitrariamente, cusì chì e merchenzie trasportate sò più vicinu à e pusizioni di carica è scaricamentu.

6. Sicondu l'operazione, a vitezza di trasportu più adatta hè stabilita, è ci sò funzioni cum'è l'ajustamentu stepless per fà u travagliu di carica è scaricamentu più còmode è più veloce.

7. A parte di u trasportatore di cinturione di u trasportatore di carica è di scaricamentu è a parte di trasportatore telescopicu pò esse cumminati o utilizati separatamente.

8. Prestazione di u sonu bassu.

Principiu di funziunamentu di Muxiang arrampicata di carica è scaricamentu di a linea di trasportatore di cinta:

U sprocket nantu à u dispusitivu di guida (reducer di mutore) hè cunnessu cù u sprocket in u tamburu di guida (cù sprocket), cusì cunducendu stu tamburu per girà, è u tamburinu di guida hè cunnessu cù u tamburinu guidatu da una cintura, cusì chì tutta a cintura. conveyor hè in cunfurmità cù Trasmette in u listessu direzzione.


Tempu di post: 19-mar-2021