Benvenuti à i nostri siti web!

Macchina per l'imballaggio di palletizzazioni

Shanghai Muxiang "Paletizing Packaging Machine-Equipment Use and Management Common Sense"

Tempu di liberazione: 2019-12-11 Viste: 40

L'operatore di a macchina di palletizazione è imballaggio deve fà ciò chì segue: "Tre Merchandise", "Quattru Reunione", "Quattru Requisiti", è "Cinque Regoli per a Lubricazione", rispetta strettamente e cinque discipline, è mantene l'equipaggiu in boni cundizioni. .

À Unu, trè boni: bona gestione, bon usu, riparà

⑴ Gestisce bè l'equipaggiu: L'operatore deve esse rispunsevuli di mantene l'equipaggiu utilizatu da ellu stessu, è ùn permettenu micca à l'altri di uperà è aduprà senza appruvazioni.L'accessori, i pezzi, l'arnesi è i dati tecnichi sò tenuti puliti è ùn deve micca persu.

⑵ Aduprate bè l'equipaggiu: rispettate strettamente e prucedure operative di l'equipaggiu, aduprate bè, lubricate in modu ragiunate, mantene un registru di i turni è riempite i registri richiesti cù cura.

⑶ Riparate l'equipaggiu: Implementa strettamente e prucedure di mantenimentu, capisce u funziunamentu di l'equipaggiu è i principii operativi, risolve i prublemi in u tempu, coopera cù i travagliadori di mantenimentu per riparà l'equipaggiu è participà à u travagliu di cumissioni è accettazione.

Dui è quattru riunioni: sapè cumu utilizà, mantene, verificate è risolve i prublemi

⑴ Aduprà: Familiarizatu cù u rendiment, a struttura è u principiu di funziunamentu di l'equipaggiu, amparà è maestru di e prucedure operative, è esse espertu è precisu in e tecniche operative.

⑵ Manutenzione: amparate è implementate i requisiti di mantenimentu è di lubrificazione, pulite è fregate secondu a regulazione, è mantene l'equipaggiu è l'ambiente circondu puliti.

⑶ Ispezione: familiarizà cù a struttura di l'equipaggiu, u rendiment, cunnosce i normi di prucessu è l'articuli d'ispezione, è verificate è ghjudicà e cundizioni tecniche di ogni parte di l'equipaggiu secondu i requisiti di l'ispezione spot;esse capaci di identificà u fenomenu anormale è a parte di l'occurrence di l'equipaggiu, è scopre a causa;Ghjudicate u statu tecnicu di l'equipaggiu secondu i so standard di integrità.

⑷ Risolverà i prublemi: Se l'equipaggiu falla, e misure ponu esse prese in tempu per impediscenu l'espansione di u fallimentu;l'aghjustamenti generali è a risoluzione di i prublemi simplici ponu esse cumpletati.

Trè o quattru esigenze: pulita, pulita, lubricata è sicura

⑴ Neatly: l'arnesi, i pezzi di travagliu è l'accessori sò posti in ordine è raghjone;l'equipaggiu, i linii è i tubi sò cumpleti è cumpleti, è i pezzi ùn sò micca difetti.

⑵ Pulizia: pulisce l'internu è l'esternu di l'equipaggiu, senza polvera, senza robba gialla, senza materia nera, senza ruggine;senza grassu nantu à tutte e superfici di scorrimentu, viti, ingranaggi, etc.;nisuna perdita d'acqua o d'oliu in tutte e parti;pulisce i rifiuti di taglio.

⑶ Lubricazione: rifornisce è cambia l'oliu à tempu, è a qualità di l'oliu risponde à i requisiti;a canna d'oliu, a pistola d'oliu è a tazza d'oliu sò cumplete;u feltru di l'oliu è a linea di l'oliu sò puliti, a marca di l'oliu hè attraente, è u percorsu di l'oliu hè unobstructed.

⑷ Sicurezza: implementà un orariu fissu è un sistema di turnu di turnu;familiarizatu cù a struttura è u rendiment di l'equipaggiu;mantenimentu attentu è usu raghjone;vari dispusitivi di prutezzione di sicurità sò cumpleta è affidabile, u sistema di cuntrollu hè nurmali, è u grounding hè bonu, è ùn ci hè micca piatta periculu di accidenti.

Quattru, cinque lubricazione fissu: puntu fissu, qualitative, quantitative, regular, persona fissa

Cinque discipline:

⑴ Operate l'equipaggiu cù u certificatu di operazione;seguitate i reguli di funziunamentu di sicurità;

⑵ Mantene l'attrezzatura pulita è rifornisce cum'è necessariu;

⑶ Rispetta strettamente u sistema di turnu;

⑷ Gestisce bè l'arnesi è l'accessori, è ùn li perde micca;

⑸ Se si trova u difettu, ferma immediatamente.Se ùn pudete micca trattà, avete da avvisà u persunale di mantenimentu per trattà in tempu.

U mantenimentu è u mantenimentu di l'attrezzatura di a macchina di imballaggio di palletizing in usu implementa un sistema di mantenimentu à trè livelli:

Mantenimentu primariu: mantenimentu di ogni ghjornu, cunnisciutu ancu mantenimentu di rutina, realizatu da l'operatore ogni ghjornu.U cuntenutu principale hè di rifornà è aghjustà prima di u turnu, verificate durante u turnu, è pulisce dopu à u turnu.

Scopu: Mantene l'attrezzatura pulita, ordinata, ben lubrificata, sicura è affidabile.

Mantenimentu di u sicondu livellu: a cooperazione di l'operatori cum'è travagliadori di mantenimentu principali.U cuntenutu principale hè di disassemble parzialmente, inspeccionà è pulisce l'equipaggiu;dragate u circuitu di l'oliu è rimpiazzà u pad di feltro senza qualificazione;aghjustà u distaccu currispondente;stringe ogni parte.A parte elettrica hè curata da l'electricista di mantenimentu.

Scopu: Mantene l'attrezzatura ben lubrificata, riduce l'usura di l'equipaggiu, eliminà i periculi nascosti di l'accidenti di l'equipaggiu, ottene a rimozione di a toga gialla, a pulizia di l'organi interni, a pittura vede u ferru di culore originale vede a luce, u passaghju di l'oliu, a finestra di l'oliu luminosa, operazione flessibile, operazione normale, è mantene l'equipaggiu in boni cundizioni.

Mantenimentu à trè livelli: principalmente travagliadori di mantenimentu, operatori chì participanu.U cuntenutu principale hè di scrub l'equipaggiu, aghjustà a precisione, disassemble, verificate, aghjurnà è riparà un picculu numeru di parti vulnerabili;aghjustà è stringhje;raschiate è macinate e parti pocu usurate.

Scopu: Per migliurà a tarifa intacta durante l'intervallu di riparazione trà l'equipaggiu grande è mediu (articulu), per chì l'equipaggiu righjunghji u standard di intactness.

Nota: U mantenimentu di i trè livelli di l'equipaggiu deve esse realizatu in cunfurmità cù e specificazioni di mantenimentu pertinenti.

Segnalazione è gestione di l'accidenti di l'equipaggiu di l'imballaggio di palletizzazioni:

In casu di un accidentu di l'equipaggiu, u situ deve esse mantinutu è immediatamente rappurtatu livellu per livellu.Per u periculu esistenti, u persunale di turnu deve trattà cun ellu in tempu in cunfurmità cù e regule pertinenti per riduce e perdite.

L'accidentu trè ùn serà micca lasciatu:

I "trè ùn lasciate mai" di l'accidentu deve esse fattu.Vale à dì: se a causa di l'accidentu ùn hè micca chjaramente analizata, a persona rispunsevuli è e masse ùn saranu micca lasciate senza educazione;s'ellu ùn ci hè micca una misura preventiva, ùn serà micca lasciatu.


Tempu di post: 19-mar-2021