Benvenuti à i nostri siti web!

Equipamentu di a linea di assemblea - trasportatore à rulli

Cum'è l'automaticu più utilizatulinea di assembleain a linea di produzzione di tecnulugia automatica, u trasportatore di rulli hà i vantaghji di una grande capacità di trasportu, una velocità più veloce, una struttura simplice, una alta stabilità, un mantenimentu còmode è cusì.

trasportatore a rulli-1

1. Cumu ghjudicà se e merchenzie sò adattati per u trasportu di rulli?

Si deve esse cunsideratu da dui aspetti: standard di merce è standard di l'ambiente naturali esternu

(1) Standard di Commodity:

U bordu di u fondu di e merchenzie trasportate da i rulli adattati deve esse livellatu è duru, cum'è una scatula di carta dura, una scatula di plastica di fondu grossu, una scatula di materiale metallicu (acciaio), una tavola di trascinamentu, etc.

Quandu u bordu di u fondu di e merchenzie hè plastica molle o irregulare (cum'è saccu duru, saccu di manu, parti di u bordu di u fondu irregulare, ecc.), hè scomodu di cooperà cù u trasportu di rulli -assemblealinea.

Cum'è mostra in a figura seguente:

(2) Standard di l'ambiente naturale esternu:

Diversi rulli anu a so temperatura adattata, è hè impurtante aduprà i materiali ghjusti.I pezzi di plastica anu una alta duttilità sottu a temperatura ultra-bassa, chì ùn hè micca adattatu per l'applicazione à longu andà;U materiale di poliuretanu hè faciule d'assorbà u culore esternu, cusì ùn pò micca esse usatu per u trasportu di u disignu di imballaggio è di merchenzie cù u culore di imballaggio è di stampa nantu à a cintura.

trasportatore a rulli-2

 

2. Classificazione di forma strutturale:

Rullo generale è rullo impilabile

Differenza:

U metudu di cunnessione trà l'ingranaggio di trasmissione è u rullu stessu hè diversu:

Roller generale:

A struttura fissa integrata hè selezziunata, vale à dì, l'ingranaggio di trasmissione gira è u rullu gira cun ellu

Rotula di impilatura:

A struttura attiva di u tema split hè sceltu.Quandu ùn ci hè micca accumulazione di carica, l'ingranaggio di trasmissione è u rullu giranu inseme.Quandu ci hè l'accumulazione di carica, l'ingranaggio di trasmissione gira à alta velocità è u rullu stessu ùn gira micca.

Avemu Shanghai Muxiang Automation Co., Ltd vi mustrarà assai di piùlinee di assembleadopu.


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2021